Lifting materiałów marketingowych to popularna usługa, jednak trudna do zrealizowania przez grafika, który nie zna dobrze produktu, oczekiwań klienta itp. Czasem poprawki i odświeżenie wizerunku firmy może działać przeciwnie do zamiarów i być nietrafionym rozwiązaniem mimo dobrych intensji grafika. Zarówno foldery reklamowe, ulotki i strony www wymagają od czasu do czasu odświeżenie. Najczęściej zmianom ulega kolorystyka lub grafika, rzadziej zmieniany jest tekst, który nie zawsze może być zmieniony. Tym samym to grafik ma wiele pracy. Im większa firma, tym zespół grafików również większy. Wbrew pozorom pracy dla grafików jest wiele, nawet w obrębie jednej firmy handlowej, usługowej czy produkcyjnej. Umiejętność zaprezentowania firmy to jedno a przedstawienie informacji graficznie to w XXI wieku podstawa. Coraz chętniej klienci, partnerzy jak i sami pracownicy wolą ikony, skróty graficzne niżeli rozwinięte teksty omawiające cechy, właściwości i zalety produktu czy firmy. Graficy w dużej mierze muszą być równocześnie marketingowcami z wyczuciem.
1 lutego 2017
Brak komentarzy