Rozwój możliwości programów graficznych pozwala firmom prezentować reklamę w róznej formie. Większość przedsiębiorców odbiega od zwykłych folderów, czy ulotek, a stawia na profesjonalną kampanię reklamową. Przygotowanie do targów i różnego typu wystaw branżowych wymaga kompleksowej obsługi wraz przygotowaniem filmu i wizualizacji promujących produkty i usługi. Jako grafik moim zadaniem jest stworzenie spójnych koncepcji kampanii reklamowych. Film, wizualizacje i oprawa w foldery, broszury itp. muszą być na podobnym tle, w podobnej tonacji kolorystycznej. Dodatkowo przygotowuje zwykle obrazy wektorowe na nadruki, które pojawiają się na firmowych koszulkach i ubiorze pracowników uczestniczących w targach, albo na gadżetach gratisowych, przygotowanych dla gości. Moim zadaniem jest stworzenie wzoru kolorystycznego i logotypu w taki sposób, żeby wszystko idealnie mieściło się na różnej wielkości powierzchniach. Jedna kampania reklamowa przygotowywana jest w zakresie grafiki przez kilka dni. Jeśli do tego dochodzi film lub prezentacja w animacji trwa to o wiele dłużej.
22 czerwca 2016
Brak komentarzy