Mimo, iż profesja grafika komputerowego obejmuje kreacje graficzne to nie rzadko wymaga się od grafików aby stworzyli nie tylko szatę graficzną danego materiału reklamowego, ale również teksty, hasła i jeszcze zdołali przygotować całość projektu do wydruku. Nie jest to proste zadanie i wymaga wielu zdolności. Co za tym idzie niewielu grafików jest tak wszechstronnych. Jeżeli grafik wykonuje wyłącznie grafiki może liczyć na mniejsze zainteresowanie swoją ofertą niżeli graficy o kompleksowych usługach. Pewnym wyjście z tej sytuacji jest kooperacja kilku specjalistów grafika, kreatywnego marketingowca i poligrafa, tudzież redaktora. Dzięki tej współpracy wszyscy mogą na tym zyskać pracując jako zespół wzajemnie się uzupełniający świadczący zupełne usługi klientowi, mimo iż nie jest jedną osobą wszechstronnie uzdolnioną. Ten rodzaj pracy jest także wygodny, chociaż wymaga podziału zysku. Jeżeli znajdziemy osoby z którymi dobrze się nam będzie dogadywać, powinno być to optymalne rozwiązanie.
15 marca 2017
Brak komentarzy