Gdy nadchodzi koniec roku to zwariowany czas dla grafików. Praktycznie każdy grafik kiedyś tego doznał. Mnóstwo zleceń pilnych na już do wykonania, jak nie kalendarz, to kartka świąteczna, albo folder podsumowujący czy zaproszenie na wigilię firmową. Wraz z nowym rokiem przybywa zleceń w ramach projektów noworocznych jak nowa strona internetowa, czy też folder reklamowy. Projekty bywaj różne od prostych aż po złożone i długotrwałe. Trzeba wykazać się w ich realizacji nie lada kreatywności. W zależności od klientów zalecających czy s to indywidualni klienci czy też praca zespołów w ramach współpracy z agencją marketingową projekty realizuje się przyjemniej bądź mniej sympatycznie. Również pod kątem odpłatności bywa różnie. Graficzne zmagania wymagają dokładności i precyzji a także indywidualnego podejścia, którego brakuje przy pośpiechu. Gdy grafik zaczyna się spieszyć brakuje mu indywidualizmu i oryginalności, na czym może w przyszłości wiele stracić.
4 stycznia 2017
Brak komentarzy